№ з/п
|
ПІБ
|
Назва статті
|
Сторінки
|
1
|
Кольченко К. О., Нікуліна Г. Ф.
|
Вища освіта в Україні: від інтеграції до інклюзії
|
8-14
|
2 |
Сас Н. М. |
Використання досягнень соціології, менеджменту, педагогіки у розвитку інноваційних процесів соціальної сфери |
14-19 |
3 |
Кизима Р. А., Яковчук В. В. |
Тестова система оцінювання знань студентів, як один із методів сучасної технології навчання |
19-29 |
4 |
Кравченко І. В. |
Особливості педагогічних конфліктів у взаємодії студентів і викладача вищої школи |
29-33 |
5 |
Веретко І. А. |
Особливості фізичного розвитку дітей та молоді з особливими потребами в умовах інтегрованого середовища |
33-39 |
6 |
Єжова Т. Є. |
Методичні засади розробки адаптованих навчальних матеріалів для студентів з порушеннями слуху (з досвіду роботи викладача фізики) |
39-44 |
7 |
Щелкунова Ж. М. |
Наукова основа технології тестування – одна з умов ефективності педагогічного контролю |
44-51 |
8
|
Бахтіна Г. П., Ксьонс О. С.
|
Використання механізмів змі у вирішенні проблем інвалідів в Україні (проект «Побачити серцем»)
|
51-57
|
9
|
Завойська Л. М.
|
Вплив високої поезії людей з інвалідністю на моральну регуляцію суспільства
|
57-63
|
10 |
Засенко В. В. |
Сучасні тенденції розвитку спеціальної освіти в Україні |
64-68 |
11
|
Колупаєва А. А.
|
Спеціальна освіта в країнах пострадянського простору: порівняльно-аналітичний огляд
|
68-74
|
12
|
Чепчина І.
|
Визнання жестової мови за документами міжнародних організацій
|
74-81
|
13
|
Ремажевська В. М.
|
Науково-організаційні основи створення системи ранньої комплексної допомоги дітям з вадами зору
|
81-90
|
14
|
Омельянович І. М.
|
Розвиток просторового орієнтування у першокласників з інтелектуальною недостатністю
|
90-96
|
15 |
Адамюк Н. Б. |
До питання про реальний стан навчання осіб з вадами слуху в Україні
|
96-112 |
16 |
Яковлева С. Д. |
Зниження довільної пам'яті в учнів із затримкою психічного розвитку як фактор виникнення труднощів у шкільному навчанні |
112-118 |
17 |
Каменська Наталія |
Про неприпустимість вживання терміну «глухонімий» |
118-127 |
18 |
Кокун О. М. |
Гендерний та фаховий аспекти психофізіологічної готовності студентів до педагогічної діяльності |
128-142 |
19 |
Томчук С. М. |
Індивідуально-типологічні передумови появи та розвитку негативних психічних станів у дітей молодшого шкільного віку |
142-149 |
20 |
Томаржевська І. В. |
Результати проведення гуманістично орієнтованого тренінгу як головного компонента програми психологічного супроводу соціономічно-професійної підготовки студентів з особливими потребами |
149-157 |
21
|
Панченко Т. Л.
|
Психолого-педагогічний аналіз особливостей самостійної роботи студентів з інвалідністю
|
157-166
|
22 |
Єршов П. І. |
Вирішення конфліктів у сфері соціальної роботи |
166-168 |
23
|
Пасічняк Р. Ф.
|
Рівні особистісного самовизначення в ранній юності як показник готовності до самостійного прийняття рішень
|
168-177
|
24 |
Шмаргун В. М. |
Організація психореабілітаційної роботи з дітьми із затримками психічного розвитку |
177-187 |
25 |
Томчук М. І., Потоцька І. С. |
Формування професійних цінностей студентів-психологів |
187-194 |
26 |
Іванченко В. В. |
Психологічні механізми формування духовності і ціннісних орієнтацій в гімназичних закладах |
194-202 |
27 |
Назаревич В. В. |
Психологія соціальних потреб дітей із мінімальною мозковою дисфункцією |
202-212 |
28
|
Погорільська Н. І.
|
Емпіричне вивчення феномену співзалежності у матерів дітей з порушеннями психофізичного розвитку
|
212-219
|
29 |
Солодчук С. Є. |
Сімейне консультування як вид психологічної допомоги сім’ї |
219-226 |
30 |
Купрєєва О. І. |
Особливості психологічної допомоги в системі психологічного супроводу студентів з інвалідністю |
226-234 |
31 |
Сердюк Л. З. |
Психологічні аспекти соціалізації та особистісного розвитку студентів з інвалідністю |
234-241 |
32 |
Берко В. Г. |
Становлення і розвиток реабілітації загалом і фізичної реабілітації зокрема
|
242-251 |
33 |
Бойко Г. М. |
Проблеми впровадження реабілітаційно-спортивного супроводу навчання студентів з особливими потребами
|
251-254 |
34 |
Кравчук Л. С. |
Проблеми фізичного здоров’я і оздоровчі заходи в супроводі навчання студентів з особливими потребами |
254-261 |
35 |
Авраменко М. Л., Кузнєцов Д. А., Анищенко В. М. |
Медико-методологічне обґрунтування рекомендацій щодо оволодіння робітничою професією «соціальний робітник» в умовах всеукраїнського центру професійної реабілітації інвалідів
|
261-265 |
36 |
Яримбаш К. С. |
Педагогічні основи корекції рухової сфери слабозорих підлітків на заняттях з оздоровчого плавання
|
265-271 |
37 |
Архипов О. А. |
Теоретичні основи використання технічних засобів та тренажерів у навчальному процесі
|
271-280 |
38 |
Баннікова Р. О., Бардашевський Ю. В. |
Фізична реабілітація та соціальна адаптація осіб з дитячим церебральним паралічем на пізній резидуальній стадії
|
280-290 |
39 |
Бровченко Л. М. |
Особливості організації занять лфк, спрямованих на корекцію постави та фізичного розвитку дітей молодшого шкільного віку з вадами зору в спеціальному навчальному закладі |
290-299 |
40 |
Березовський А. П., Бондаренко Л. В., Дронникова Т. А. |
Методика використання різних видів масажу, вправ гігієнічної гімнастики, їзди на велотренажері з метою усунення наслідків деформуючого артрозу колінного суглоба
|
299-305 |
41
|
Пятничук Т. В.
|
Набуття нечуючими будівельних професій як умова їхньої реабілітації
|
305-311
|
|
|
Зміст |
|